18 Mart 2014 Salı

kitaplar , kitaplar , kitaplar

kitaplarımı yazmaz olmuşum oysa çok güzel kitaplar okudum , okuyacağımı da düşünmekteyim .
bir kaçından bahsetmek istedim hemen şuracıkta :
Hıfzı Topuz dan Meyyale'yi okudum hazır muh.te.şemyüz.yıl yayınlanmakta ike saray entriklarının osmanlının son yıllarda aldığı hali okumuş oldum
Daha sonra Kır Çiçeği Tepesi isimli bir kitap ama kitaptan çok kapağı güzeldi valla böyle bak bak doyama cinsinden . Kitabın da akıcılığı fena değildi .
Güzel Harabeler ; konusu ilginç bir kitaptı oldukça beğendim , biraz eski biraz yeni git-gel ler vardı . Bu tarzı seviyorum flashback mi deniyor ?
Küçük Yalanlar Kitabı , koklamaya doyamadığım bir kitap oldu. Gerçekten kitaptan kitap kokusu geliyordu nasıl bir kağıda basılmışsa artık , konusu da beğenildi bu arada
bu kitaptan bir alıntı yapmak istiyorum kitabın kahramanı genç kadının dergide okuduğu bir yazı bu aslında
"  Evlilik içerideki sineklerin dışarıya dışardaki sineklerin içeriye girmek istediği bir tatlı kavanozudur "
Ve son olarak da Sil Baştan . Aynı hayatı birden çok kez yaşamakla ilgili .Çok beğendim ve kendi hayatımla ilgili  düşüncelere daldım : Son zamanlarda ortaokuldan 1 sınıf arkadaşımla konuşmaya başladık da  yeniden. O yıllardan bende hiç foto yok dedi. Bende olan iki taneyi çoğaltıp yolladım ona. Sen gülmüşsün dedi oysa somurturdun hep .Bende Sen de hiç gülmemişsin  dedim ona. Resimde çok somurtkanmışsın dedim O zamanlar mutsuzdum dedi , sizin sınıfa sonradan katıldım eski okulumda takdir alırken burda 3-4 almaya başladım . Gitmek istedim o güne ve başını okşamak istedim o somurtkan çocuğun .Aynı siteden okula ayrı ayrı değil birlikte gidelim demek , kendi arkadaşlarımla onu da tanıştırmak vs vs. Ve sonuçta resimde gülen bir pozunun olmasını istedim okulun son günü çekilen .
Geldim kitap muhabbetinin sonuna
yarın yeni bir kitaba başlıyacağım umarım heyecanlıyım

3 yorum:

cinar dedi ki...

zamanı geriye alabilmek çok müthiş bir fantezi bence de. pişmalık mı desem keşke mi desem, olabilseydi mi desem, hani kesin şunu yapardım da diyemiyorum ama geriye gidebilseydim değiştirmek isteyeceğim şeyler olabilirdi..yaşam bir seçim sonuçta. bazı şeyleri farklı seçseydim şimdi nasıl bir hayatim olurdu zaman zaman merak ediyorum. pişman olduğum için diyemem tam olarak. ama farkı da görmek isterdim ya. öperim seni :)

cinar dedi ki...

zamanı geriye alabilmek çok müthiş bir fantezi bence de. pişmalık mı desem keşke mi desem, olabilseydi mi desem, hani kesin şunu yapardım da diyemiyorum ama geriye gidebilseydim değiştirmek isteyeceğim şeyler olabilirdi..yaşam bir seçim sonuçta. bazı şeyleri farklı seçseydim şimdi nasıl bir hayatim olurdu zaman zaman merak ediyorum. pişman olduğum için diyemem tam olarak. ama farkı da görmek isterdim ya. öperim seni :)

Hopelovefunetc dedi ki...

Ben geri almak istemezdim hiç bir şeyi.Şimdi elimde olanları o zamanlar kaybettiklerime, gözyaşlarıma borçluyum belki de.Beni üzen ,kıran herkes ne aradığımı öğretti bana.

Sevgiler.