15 Nisan 2014 Salı

kutsal gece

kutsal gece ; yazarı Tahar Ben Jelloun
kitabı okurken bi kuzey afrika havası alıp gelmedim desem yalan olur . Zaten hep gidesim vardır benim , gideyim gezeyim göreyim severim hep seyahati ama henüz yurtdışına gitmek nasip olmadı. gidecek olsam ilk işim fas tunus cezayir mısır olmaz heralde ama elime geçen bazı kitapların etkisinde kaldığımdan uzaktan sevdim oraları .
kitabı çok uzun süre elimde gezdirdim son zamanlarda en yavaş okuduğum kitap buydu .kendimi diyete verdim , 92den 84e düştüm , boş vakitlerimde ne yiyeceğimi düşünür oldum çünkü ben günde 2 öğün yiyordum artık 5 öğün yiyorum ve hazır yemek değil de evde hazırlayabileceğim sebze türlerinden getiriyorum işyerine , sabah yarım saat ev içinde dans ederek öğle arası da yarım saat yürüyerek aktivite katmaya çalışıyorum hayatıma ve de akşam erken yatıp sabah erken kalkıyorum .her daim bir iki sayfa okusam da bir gecede kitap bitirme durumlarım artık yok.
sıradaki kitabım Gabriel Garcia Marquez , Yüzyıllık Yalnızlık. Henüz kapağını açmadım .


 

Hiç yorum yok: