13 Mayıs 2014 Salı

12den vurmak

kitap listemi geçen yılın sonunda yayınlarken kendimle çok gurur duymaktaydım , performansımı kendim beğenmiştim çünkü.
bu yıl da iyi başladım güzel kitaplar okudum fakat iki işi birarada yapamama huyum yüzünden diyete başlayınca okuma alışkanlığımı kaybettim. Vakit yaratmak ayrı bişey de bi de konsantre olamadım kitaplara. Aklımda hep ne yesem ne yemesem hesapları , koşsam yürüsem planları tatilde isem yüzecem diye çatlamaya çalışmalar
sonuçta 15mart -13mayıs arası : 12 kilonun 12den vurulması
daha bi 12 kilo veresim var
bu da sanırım 2 değil 3 ay çünkü diyet başında 6 kilo ödem 10 günde gitti ondan sonra gram gram verdim
bu hesapla ikinci 12 kilo ile vedalaşmam 3 ayı bulacak gibi
benim okuma seansları nerden baksan eylülden önce başlamaz :(

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Olsun, kilo verince belki okuma hevesin tekrar gelir... :) Çok sevindim ben senin adına.

sessiz balik dedi ki...

Yine okurum tabi o keyif başka bu bir süreç bitecek ve ben kitap kurdu ince bir hatun olcam :)))