17 Temmuz 2014 Perşembe

yengeç

yazmamış olduğum günlerden birinde doğum günümdü , yengecim ben . Hüsnü Arkan 'ın " mino 'nun siyah gülü " romanında mino yengesine yengecim diye hitap ediyor ama aynı zamanda kadın yengeç burcu ve şöyle oluyor yengeç'im
bu geldi aklıma yazayım diye bloga girdim
kitaplarla aram ısınır gibi oldu
Alexandre Dumas " Siyah Lale "
İskender Pala " Şah ve Sultan " okuyup bitirdiğim kitaplar.
ikisini de çok ama çok beğendim. Konular da akıcı , anlatımlar da öyle. Yazarların diğer kitaplarını da okurum ilerde.
bir de elimde sürünen Gabriel Garcia Marquez den Yüzyıllık Yalnızlık var onu da şu bayram tatiline kadar bitirsem iyi olacak biraz gayret .Ama kitapta ilerleyemiyorum bir konu olur sonunu merak edersin ya öyle bişey yok bu kitapta . Fakat okumak ve bitirmek de istiyorum bu sebeple yeni bir kitaba başlamadım.
İdefix'ten kitap seçtim sonra internetten havale yaptım bi kaç gün sonra sipariş havaleniz ulaşmadı diye mail geldi.Ben internet bankacılığıma havale hesap noyu kaydetmiştim meğer değişmiş bakalım sorun çözülecek mi bekliyorum. bu arada bankacı olduğum için gözümle gördüğüm bir para bu ordan alıp oraka koyacaklar yani çözülebileceğini biliyorum ama istemek lazım
diyet işine gelince bayağı yavaş da olsa kilolar eksilmeye devam ediyor . Şayet bayram tatilini kazasız belasız atlatırsam dönüşte biraz daha ipleri sıkı tutacağım. Fakat şu da var yavaş verilen kilo kolay geri alınmıyormuş , umarım öyle olur . Haftaiçinde mesaide iken rutin bir hayat ve yeme düzeni olduğundan diyet yapmak zoruma gitmiyor arada küçük kaçaklar dışında . Haftasonu ise kendime diyetteymişim gibi davranmıyorum . bu bakımdan yavaş gidiyor olabilir ama bunun da faydası haydi diyet bitti yiyelim artık moduna hiç geçmeden çok çok uzun süre mesaide diyet evde serbest uygulayarak kilo vermeye ve sonra almamaya çalışabilirim.

1 yorum:

Hopelovefunetc dedi ki...

Protein diyeti yapıyorum ben çok etkili.Kilo vermen durursa deneyebilirsin.Proteini abartmamak kaydıyla sadece karbonhidratı çok çok azaltarak yapıyorum.

30 kilo veren bir tanıdığım arada şok diyetler yapıyorum sonrasında da az yemeye devam ediyorum diyordu.


Ben yüzyıllık yalnızlık'a bayılmıştım.Ama şimdi konusu bile hayal meyal.Sadece kitabı okurken ön sayfadaki aile ağacına bakıp durduğumu hatırlıyorum.Dede torun herkesin adı aynı ve benzerdi:)

Sevgiler.