27 Ağustos 2014 Çarşamba

559 sayfa

sevgili öykücü ; monte kristo kontu benim için çok güzel bir tecrübeydi.hayatımın en eğlenceli 559 sayfası diyebilirim. ama beklentiler her kitapsever için farklıdır ; herkeste aynı etkiyi yaratır mı ? bilinmez...
kitapta öyle bir kurgu var ki ; başkarakterimiz ve etrafındaki yan karakterler öyle güzel bir kurgu ile birbirlerine ilişkilendirilmiş ki bazen gerçekten eğlencenin dozu komediye doğru kaçmıyor değil.yok artık tesadüfün bu kadarı da ? cümlesini kullandım ama battı mı ? batmadı. yine okurum yine okurum . yok aynı kitabı değil ama aynı tadı alacaksın dedikleri her kitabı 559 sayfa da olsa okurum.

onur düğünde misket havası oynamadı , düğün otelin bahçesinde yapıldı yanına bir arkadaş bulup çimenlerde yağlıgüreş yaptılar hah hah hah :)

sevgili sevinç ; murathan mungan'ı sipariş ettiğim anda da aklımda sen vardın ve senin onun kitaplarını ne çok sevdiğini bildiğimden okumuştur muhakkak diye düşünmüştüm.seni özledim ,biliyorsundur zaten

şimdi Hıfzı Topuz'un Nazım Hikmet'i anlattığı Hava Kurşun Gibi Ağır isimli romanını okuyorum . Sevdiğim biri hakkında sevdiğim bir üslupla yazılmış , gayet akıcı hiç sıkılmadan bir solukta 109 a gelmişim. Baktım bitecek hemen gittim yeni sipariş verdim .Yeni kitaplarım gelecek , yuppi.

başka da bişey yok ha bu arada 17 haziran da ilk defa teyze olmuştum .25 ağustos ta ikinci kez hala oldum . bu aralar minik bebekler hayatımızın neşesi.

iyi ki kitap okuyorum yoksa bir blogu yaşatacak , yazacak anlatacak hiçbişeyim olmayacakmış

1 yorum:

Hopelovefunetc dedi ki...

Mutlaka listeme bir yenisi eklendi! En kısa zamanda başlayacağım.Ben d&r'a gidiyorum , görüşürüz:)

Sevgiler.