22 Ağustos 2014 Cuma

eldivenler,hikayeler

çok uzun aradan sonra bir murathan mungan kitabı okumak iyi geldi. yeni türkü'yü çok seven bayılan şarkıların ezgilerine olduğu kadar sözlerine de çok çok hayran biriyimdir. murathan mungan ismi ile o şarkıların bazılarını yazmış bir şair olarak tanıştım.sonra birkaç kitabını da severek okudum. eldivenler,hikayeler kitabını da beğendim.özellikle ilk öykü olan eldivenler'de bir evlilik kurumu tarifi ve kurulması olayı vardı ki değinmeden geçemem.
" ölmek değil bedenimden çıkmak istiyorum, çok eskidi " cümlesini alıntılamışım bir hikayeden.ama çok güzel başka cümleleri de var elbet.
pazar akşamı eşimin kuzeni evlenecek nasıl becerdilerse aylar öncesinde karar vermiş olmalarına rağmen cumartesi değil pazar gecesine organize etmişler düğünü. neyse , ben onur'la bir düğüne gidip rahat ettiğimi pek hatırlamıyorum .bu sefer de anneme rica ettim gelip bi akşam onur'la kalabilirmisin biz düğündeyken dedim .Ok dedi. Ama şöyle de bir durum var pazar akşam düğün pazartesi sabah sekizde de erkek kardeşimin eşi hastaneye yatacak sezeryan için gün aldılar bebek geliyor .annem de orda olmalı tabii. bunun için sabah çok erken bizden kalkıp oraya gitmesi gerekecek hepimize zor olacak. sonra dün akşam tv de keloğlan çizgi filmine bakıyorduk bir misket havası başladı çalmaya . çizgifilmdekiler oynarken benim oğluım da kalkıp oynamaya başlamasın mı ? babası babaannesi hepimizin çok hoşuna gitti. düğünde de oynıycanmı falan dedik.eeee dedim bu da bana evrenden bir mesaj çocuğu düğüne götür anneni de buralara yorma.

işte böyle şimdilik cuma sevincime elimde bayıla bayıla okuduğum 558 sayfalık monte kristo kontu kitabımla geçireceğim bir haftasonu hayali eşlik ederken ayrılıyorum huzurlarınızdan

2 yorum:

Hopelovefunetc dedi ki...

Kitaptan bahset bitince olmaz mı?

Düğünde oynayan fındık Onur fikrine çok güldüm:))

Sevgiler..

etipuf dedi ki...

O KITAPTA ILK HIKAYEDE SABAHLIKLA ILGILI BIR YORUM VARDI...HIKAYENIN SONUNDA..SONRADA ESYADA INSANDAN BOYLE ALIYOR ÖCUNU DIYORDU......BENI BITIRDI..