14 Ağustos 2014 Perşembe

tiffany'de kahvaltı

ay ben bi bayıldım bi bayıldım

bir kaç blog gezip ne okumuşlar diye bakıp alıyorum bu kitabı da öyle aldım.ve sevdim.
hatta tesadüf bu ya kitabın konusu 1940lı yıllara dayanıyor .o yıllarda vardır ya böyle beli ince etekleri gloş elbiselerinden işte ben de kitabı okuduğum günlerde böyle bir elbise buluverdim hem de 20 TL ye .Alışverişe birlikte gittiğimiz arkadaşım da bana onu alıverdi . hediye .ben de giyiverdim herkes de pek beğendi. yıllardır çalışırım ilk kez elbise giydim işyerinde. eee dile kolay oniki kilo. bundan önce giysem elbise yakışmıyordu .mecburen düğünde dernekte giydim ama istemeden. şimdi deneyip görünce yakıştığını aldım giydim hem de işyerinde. tabi bunda 20 TL olmasının payı büyük. zaten internete giriyorum 20 civarı bişey varsa alıyorum .aldıklarım da gayet yetiyor bana şimdi 20 tl ye bej rengi topuklu ayakkabı arıyorum siyah aldım da bej lazım . kotondan 20 tl ye aldığım  dar paça kemik rengi pantolonumla giyeceğim :)

yaz , kavurucu sıcaklar , gidilemeyen tatiller , tatile gidenleri kıskanarak geçen günler

evet biz de bayramda tatile gittik ama bana yetmedi çünkü yıllık 21 gün iznim hala dokunulmadan duruyor. ona dokunmazsam içim rahat etmez benim . ayrıca haftasonları kaçamak yapacak kadar güneye yakınız. ama yapmıyoruz niyeyse :(

Hiç yorum yok: