8 Aralık 2014 Pazartesi

YÜZÜK

evlilik yüzüğüme  ; evlilik yüzüğü gibi davranmadım hiç
nişanlandığım andan itibaren takmak zorunda hissetmedim kendimi
bi ara becerdiysem de takmayı artık " hiç uğraşımıycam ya senle" modundayım ona karşı.
yüzüğe karşı olan hislerim budur ama ben evliliği ya da eşimi bu kefeye koymadım


benim genel olarak takı ile aram bozuk ; saat küpe vs de hiç takmıyorum e hal böyle iken alyans da arada kaynıyor . bir gün dövme yaptıracaktım ama yüzük parmağıma eşimin adını yazdıracaktım Alanyada dövmeci dedi ki yaparım ama güzel olmaz o yüzden yapmıycam ( parmaklarımı beğenmedi bence :) ben de üstelemedim zaten de olur ya abdest falan tutmaz diye de ikilemdeydim beni bu ikilemden çıkarıverdi dövmeci sağolsun


hayata son günlerde elbise ve opak çorap ile devam ediyorum ne kadar kolaymış ne kadar rahatmış elbise giymek , sık sık internetten elbise siparişi veriyorum ama beğenip alıkoyduğum çok az çoğunu deneyip iade ediyorum.Eee mankende durduğu gibi durmuyor bende .yine de arta kalanlar beni idare ediyor bir tane de siyah etek var oh mis. Hiç pantolona elimi süresim yok valla çok rahatmış etek elbise giymek yıllarca pantolona mahkum yaşayışımı kınıyorum kendim.


yaz bitti aşıklar şehre dönerek haftasonlarını evde geçirmeye başladılar ve kitap okuyorlar sayın dinleyiciler . Hem de kitaplarda rakı masaları kuruluyor ( "menekşeler atlar oburlar"yazarı Hüsnü Arkan ; diğeri de "İki Şiirin Arasında" onun yazarı da Yekta Kopan )
ve ben haliyle rakıya aşeriyorum ama tek başına içilmiyor meret gün olur o da olur diyerek yeni kitabımızı rakı olasılığı sıfır olan bir eser olarak belirledik ( Bilinmeyen bir kadının mektubıu /stedan Zweig ) Aşermek burda mecazi anlamdadır hamile değilim olma düşüncesi içinde de değilim


İdefik sanal kitap fuarı ile bu yılın son günlerinde de ganimetleri topladım yeni yıla girerken stokta okunacak bir sürü kitabım olacak. dilerim bu bol bol kitap okuyacağımız bir yılı müjdeler :)





1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Evlilik yüzüğümü hiç çıkarmam.Benim için en değerli aksesuardır kendisi.Annem de senin gibiydi hiç alyansı görmedim onu.Babamsa hep taktı alyansını:)

Elbse çok rahat kesinlikle ama pantolonla daha çok kombin yapma şansın var sanki.Aynı pantolonu üç gün boyunca farklı şekillerde(gömlekle, kazakla, hırkayla vs) giyebilirsin ama bir elbiseyi -hijyen açısından da sorun- ikinci gün giyme şansın olmuyor.

Yeni bir yıla giriyor olduğumuza inanamıyorum:)

Sevgiler.