27 Ocak 2015 Salı

deniz

Bir arkadaşım almış , fakat ondan önce bana nasip oldu okumak Can Dündar ın"Abim Deniz" isimli kitabı
Gerçi kitabın adından da anlaşılacağı üzere aslında kitapta Deniz'in kardeşi Hamdi Gezmiş tarafından anlatılanlar ağırlıkta fakat babası Can Dündar  ; Cemil bey ve Deniz'lerin avukatı da anlatımlarda bulunmuş.
Daha önceden Darağacında Üç Fidan'ı okumuştum fakat Can Dündar'ın bu kitabı beni çok çok etkiledi. bunun üzerine Darağacında Üç Fidan'ı yeniden okudum , ardından şu anda elimde Gülünün Solduğu Akşam var . Doymak bilmeyen bir Deniz merakı içine girdim Bir kitap daha aldım  ismi Mamak
Biraz ara verip yeniden bir kaç kitap daha alacağım Tavsiyesi olan var mı ?

1 yorum:

cinar dedi ki...

Bahsettiğin kitaplardan Gülünün Solduğu Akşam ve Darağacında 3 Fidan'ı okudum. Hakkaten insanda iz bırakan kitaplar. İlkini lise yıllarımda okudum hatta, ama hala hatırlarım. Seni de özlemişim Denizim :)