23 Şubat 2015 Pazartesi

karlı bir kış günü

güzel bir kış yaşıyoruz düşüncesindeyim , pek çoklarımızın aksine soğuk hava ve kar yağışı benim hoşuma gitti. çünkü çok güzel pırıl pırıl havalarda dışarıda olmak varken işyerinde bütün gün çalışmak zoruma gidiyor . bence "evden çıkıp işe gelip akşam tekrar eve gitmek" gibi bir rutin kışa daha çok yakışıyor . hem bizim gibi hizmet sektöründe iseniz gelip giden de azalıyor hava koşulları nedeni ile sakin bir işgünü yaşayabiliyorsunuz.
bu kış günlerinde bir fincan çay ya da kahve alıp kitap okumak da çok güzel oluyor. Bu yıla başlarken stoğumu yaptım elimde okunacak kitap çok. ama bir tanesinde biraz çok oyalanmaktayım istediğim kadar hızlı okuyamadım .Bunu bazı kitaplarda yaşıyorum çünkü normalde sayfadaki kelimeleri üstünkörü görüyor olmak bile bana o sayfayı okumak için yetiyor .bu kitapta ise herbirinde konaklıyorum kelimelerin desem yeridir " Lizbon'a Gece Treni "olumlu yada olumsuz bir yorumum yok kitap hakkında , yavaş okuyor olmam bir durum tesbiti sadece . Daha çok sevdiğim kitaplar olmuştu veya hiç okuyamadığım merak da etmeyip bıraktığım ... bu kitapta merak var ama akıcılığı sağlamak için yeterli değil. neyse bitecek mutlaka yarıladım artık.


1 yorum:

cinar dedi ki...

hmmm, bu kitabı bilmiyorum ama ben de en son Rüzgar'ın Adı'nı okudum. ilk kitabını. Fantastik seviyorsan tavsiye ederim Denizcim.