2 Nisan 2015 Perşembe

şimdi yaş 40


Hayata dair cümlelerimi geçmişle ıslatmadan sofraya süremiyorum , yavan kalıyorlar yoksa . Geçmiş gençmiş. Şimdi yaş 40 .

Bir tek aşk var bir tek umut bir tek kavga bir tek sebep yaşamaya = Oğlum . Tüm kokular tüm ten uyumları tüm güzel bakan gözler yalan o gerçek şimdi.

 

Diyorum ki tum yollar ona varmak içinmiş , babasını ona varmak için sevmişim , bu şehre onu doğurmak için gelmişim , olası sevebileceğim tüm adamları onun için terketmişim. Böyle güzel gözlü bir çocuk böyle güzel gülen bir çocuk beni sen çağırdın hep. Sebebini sevdiğim hayat , seni de seviyorum be !

 

2 yorum:

cinar dedi ki...

bebekler ailesini seçermiş derler. bazen çınar a bakıp bakıp (özellikle ona çok kızdığım zamanlarda) neden bizi seçtin oğlum diye düşünüyorum. benden daha iyisini hak ediyor diye. sonra da utanıyorum bu düşüncelerimden. onu mutlu etmek benim elimde çünkü. ama işte bazen o kadar bunalıyorum ki, istediklerini gerçekleştirme gücüm olmuyor.. öperim onurcuğu da seni de..

Öykücü dedi ki...

Çınar,

Haksızlık yapma kendine! Çınar çok şanslı.Bir kere sen iyi bir insansın.Elbette her istediklerine yetişemeyeceğiz, dua etsinler bir ailenin onbeşinci çocuğu olmadıklarına mesela.

Ona sevgi, korunma,yemek ve özgürlük veriyorsun.Bu kadarı bile yeter.