31 Temmuz 2015 Cuma

ahtapot

evet ilk defa ahtapot yedim , ızgara olarak ve çok ama çok beğendim
bu tatilin ilklerinden biri ahtapot idi
diğeri mazı köyü
sonuncusu da kalabalık bir grupla tatil yapmak
üçü de on tam puan aldı hem de yıldızlı


tatilden döndük bir hafta çalıştık ve cuma geldi , bu hafta çok zor geçti çok sıcak ve sıkıcı bir haftaydı en son dersanelerin kapanmayacağı ile ilgili AYM kararını duydum ardından akdenizde meydana gelen ve bizi de sallayan bir deprem de olunca dedim ki ülkenin neresinden tutsan dökülüyor iç politika dış politika eğitim çevre sorunları şehit haberleri
ne yaparsak yapalım insan insana saygı duymuyorsa ki duymuyor değişen bişey olmayacak sanırsam


ben yine küçük kişisel dünyama mı dönsem acaba ? mesela neden cumartesi sabahı serin bir ağaçaltı bulup dışarda kahvaltı yapmıyoruz veya evde biraz tamirat boya badana işine girişmiyoruz . kızkardeşimi özledim neden bir haftasonu ankaraya gitmiyoruz?neden onkilo fazlam var vesaire vesaire



1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Hiç ahtapot yemedim.Tipini bildiğim için korkuyorum.Kalamara ise bayılıyorum.Onu sevdiğimde neye benzediğini bilmiyordum ama:))