17 Ağustos 2015 Pazartesi

kitap zamanı

sabah bitirdim elimdeki kitabı , sevgili Öykücü aklıma da sen geldin çünkü kitap 18 YY Paris'inde geçiyor ismi SAF ( Andrew Miller )

Böyle "dönem kitapları" nı okudukça bugün burda bu zamanda yaşadığıma seviniyorum , Paris'te geçen bu kitap herşeye rağmen beni oldukça gerdi . Tuvaletin bile olmadığını düşünün

zaten gerginiz memleketin hali malum benim ev ve iş durumları da zaman zaman negatif seyrediyor e zaten ben bardağın boş kısmını görmekte ustayım bir de ruh daraltıcı kitaplar geçti mi elime sormayın gitsin .

bundan önce okuduğum kitap Geceyle Gelen , işte onu bayağı sevmiştim . Sanırım platonik aşklar beni etkiliyor ayrıca şehir dışında bir yaşam da çok ilgimi çekiyor masabaşı bir işim olduğu için olsa gerek.

geriye doğru gidiyorum , Konstantiniye Oteli  tatilde okuduğum bir kitaptı. Zülfü Livaneli Seranad 'ı , Son Ada yı , Kardeşimin Hikayesi'ni yazdı ise bu  kitabı kim yazdı acaba . Ordan burda şurdan beslenen ille de bu konudan da bahsedeyim diye her şeye değinilmek için öyküler ve kişiler birbiriyle zorla ilişkilendirilmiş gibi duran bir kitap oldu benim için.

bu arada Sırça Fanus u da okudum , psikiyatri ilgimi çekiyor ve beğendiğim bir kitap oldu bu nedenle

bitiremediğim bir kitap var sırada Katre-i Matem . Kitabı annemde unuttum o yüzden bitiremedim fakat Osmanlı devri saray hayatı falan bana artık çok çekici gelmiyor bu nedenle yeni bir kitap alırken dikkat etmeliyim sanırım .

ne kadar geriye gittim bilmiyorum kitap okuma hızım yavaşladı çünkü bundan önce ne okudum anımsamıyorum bir önceki kitap yazımda bahsettiğim Lizbona Gece Trenine kadar gitmiş olabilirim ...



1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Çok kalite kitaplar okuyorsun.Ben aşk hikayeleriyle kafayı bozdum bu ara.Fransa denince akla gelen ilk kişi artık benim yuppi:))