19 Ağustos 2015 Çarşamba

okul yolu

son iki yıldır onur anaokuluna gitti bu sayede onun okula gitmeye alıştığını umuyorum
bu yıl ilkokula başlayacak
kendisi farkında mı bilmiyorum ben okuma yazma öğreneceği oyun oynamayacağı eve gelip ödev yapacağı gerçek bir okula gideceğini bildiğimden pek bir heycanlıyım
onurun sadece karyolası vardı odasında kalan alanlar 0-6 yaş grubu oyuncakları ile doluydu kamyonlar kepçeler arabalar trenler ne ararsan var
bunlardan iyi durumda olanları bir kenera ayırdım ve kalanları ki zaten kırık dökük olanlardı attım burda bir cümle olarak yazılan bu uğraşı benim bir günüme maloldu odanın boyanması bile daha kısa sürmüştür .evet duvarlarında kara kalem ve keçeli kalem resim çalışmaları bulunan odayı boyayıp adam ettikten sonra bir de masa aldık internetten sipariş verip ve oldu sana genç odası , oyuncak yok duvarlar temiz ve bir çalışma masası var bir de kitaplık alınca olay tamamdır . hazır elimiz değmişken oturma odamızı da boyadık iki kanepe bir tv den oluşan eşya azlığı boya işini çok kolaylaştırdı fakat boya yaptğımız akşam ve sabah on kilo fasulyeyi yıkayıp kurutmalık olarak dilmeyeydik iyiydi işe alışkın olmayan bünyem iflas etti belim ağrıyo feci durumdayım .bir de üstüne pikniğe gittik iyi mi dokuz yıldır evliyiz dokuz kere pikniğe gitmemişizdir ben hele yerde oturmayı hiç sevmem oturmayı değil de oturup kalkmayı tam oturursun ateşe odun lazım su lazım peçete ver etin tuzunu getir soğanlar oldu soy ... otur kalk otur kalk hazta oluyorum .çekirdek ailemizi piknikte eğledikten sonra eve gel tabak çanakları yıka üstü başı yıka ser millet otursun sen hala koştur " evde makarna yiyelimmm" daha iyi be . üç köfte yedim burnumdan geldi valla . piknik sevmiyorum nokta net
yeni kitaba başladım öğle arası olsun bir kafeye gidip okumaya devam ediyim diye dört gözle bekliyorum çok sevdim " bülbülü öldürmek"

Hiç yorum yok: