25 Ağustos 2015 Salı

serin

sabahları bir hırka giymeyi gerektirecek kadar serinledi havalar , gezmeye tozmaya doyamadan yaz bitiyor mu ne ? ama bir şey söyleyim mi evimi de özledim şöyle tek başıma bir iki günü evimde geçirmek istiyorum odalarında dolaşmak kitabımı sereserpe okumak camdan boşboş etrafa bakmak iyi gelecek bana.
güneşlenmek gibi bir adetim yoktur ama yüzerken ya da onurla oynarken falan güneşin ışıklarına maruz kalınıyor ister istemez . yüzümde güneş lekeleri oluştu ve canımı da sıkıyorlar .
Güzellik meraklısı biri değilim fakat yıllarca aynada gördüğüm yüzün değişmesi de hoş değil. hiç bişeye kafayı böyle takmamıştım buna taktım .
derken bir krem önerisi çıktı karşıma bir haftadır kullanıyorum ve ilk defa bir şeyi kullanmayı aksatmıyorum . genelde düzenli olarak ilaç kullanmayı başaramam veya lenslerimi çıkarmayı unutabilirim ama bu bir hafta boyunca yatmadan önce o krem hep sürüldü düşün nasıl kafaya taktım o lekeleri .sonuçtan haberdar ederim.
hayaller el.çin san.gu
gerçekler ...


buraya bir foto eklemeliyim galiba
:)


:)





Hiç yorum yok: