7 Ağustos 2015 Cuma

yol

yol halini yolculuk halini severim . olay şu : o anda alternatif hiç bişey yapamazsın yoldasın çünkü kaçırdığın bişey yoktur. ama mesela tv izlerken aslında kalkıp temizlik yapabilirsin veya evde yemek yapmak için saatler harcamak yerine mesela pizza söyleyebilirsin hep başka bir seçenek vardır
( boş vakitlerimiz için konuşuyorum işte olmadığımız zamanlar için )
biz şimdi yarın yola çıkacağız  belki dört saat gideceğiz bir gece kalıp geleceğiz ama olsun ben seviyorum yolculuğu müzik dinler oğlumla bağıra çağıra şarkı söyleriz " dudak benim başka kimse öpmesin" gittiğimiz yerde yapacaklarımız kadar gidişimiz de beni heycanlandırır
bugün cuma kırmızı giydim keyfime diycek yok yarın seyahat var kızkardeşimi özledim bi de ankaraya gitsek tam olacak ama kocam gelmese onu ağırlamaktan biz kardeşimle vakit geçiremiyoruz adam ağır misafir oluyor gittiği yere mesela kızkardeşimin kocası öyle değildir çekilir köşesine bilgisayar defter kitap kendi haline vakit geçirir ama bizim bey eski zaman adamları gibi salonda oturur çay kahve ikram bekler (:

1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Ben de ay sonu Ankaraya gidiyorum kocamsız sadece kızımla.Annemle dedikodunun dibine vuracağız, eski konuları bininci kez ilk kez diniyormuş gibi yapacağız belki bir günlüğüne Eskişehir'e kaçacağız.İnşallah sen de gidersin en kısa sürede;)