21 Eylül 2015 Pazartesi

gözlerim

gözlerim bilgisayara bakmaktan helak olduğundan mıdır nedir son zamanlarda yaşlanıyor kitap okumakta zorlanıyorum uzun uzun romanlara dalıp gidemeyeceğimi farkedince ben de öykü
kitaplarına daldım iyi oldu pıt diye bitiveriyor kitap
yorgunum ben
düşünün 1998 yılında üniversite biter bitmez işe başladım 17 senedir masa başında oturuyorum ve mesai zannedildiği gibi hiç 9-6 olmadı öyle ki çok zaman öğle tatili bile bilmedim ama çalışmam lazım . bununla birlikte daha ağır koşulları olan ne işler var , ve insanlar benim gibi değil asgari ücret için o ağır işlerde çalışıyorlar
fakat işte gönül istiyor ki gözleri yorulmasın yanmasın yaşarmasın kitap da okuyabilsin :)


bu arada işyerimden blog okuyabiliyor yazdığım postu yayınlayabiliyorum ama yorum yapamıyorum niyeyse dedikodu yassakk

1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Suni göz yaşı kullan.Damlatana kadar ona ne kadar ihtiyacın olduğunu bilmiyorsun.Damlattığında ise çatlak toprağa su vermişsin gibi hissettiriyor.

Öptüm.