8 Ekim 2015 Perşembe

mini mini birler

artık el yazısı ile yazmayı öğrenecek bir ilkokul birinci sınıf çocuk annesiyim , akşam eve varınca beni bekleyen çizgiler değil dalgalar :)
dün akşam babası uzun uzun zamandır ilk defa halısaha maçına gidecek , oğlunu da götürmek istedi. ben itiraz ettim ödevi var diye gelince yapar dedi zaten maç sekizde başlıyor gelene kadar saat dokuzbuçuk oldu . uykusu geldi yapamadık. ödev yapılmadan gitmek zorunda kaldı sabah. akşam sordum öğretmene ne dedin diye ,doğruyu söylemiş:)
maçı izleyen onur la birlikte babasının bir arkadaşının kızı da varmış ismi neydi dedim Bahçe dedi ( babasına sordum Doğa"ymış kızın adı )
ödev yaparken dili çözülüyor maksat ödevden kurtulmak bol bol çene çalıyoruz bugüne kadar hiç olmadığı kadar konuşkan :) sabahları öğretmen sınıfa girince ayağa kalkın demiş ama bir tek onur kalkıyormuş , sonra da öğretmenin "bakın onu ne kadar uslu söz dinliyor" demesini bekliyormuş ama dememiş .


1 yorum:

Öykücü dedi ki...

Bahçe:)

Ay yazı bitti hala gülüyorum.Alemsin Onur:)

Birinci sınıf oldu demek vay be! Kolaylıklar diliyorum sana.Darısı da bana inşallah.

Sevgiler.