4 Kasım 2015 Çarşamba

aylaklık

Büyüklerim ; bana veya bir başkasına da söylenmiş olabilir bu söz ; derdi ki " bu dünyada iş olduğunu bilsen gelmezmişsin"
Evet gerçekten benim aylaklığı seven bir yapım var . buna rağmen haftaiçi olduğu kadar haftasonları da sabahları erken kalkarım mesela ve kahvaltıyı keyifle hazırlarım . aylaklıktan kastım bütün gün yatakta olmak uyumak uyumak ve uyumak değildir. ama mesela şu 4,5 günlük 29 ekim tatili , otele gitmek , hiç bir şey yapmamak falan nasıl güzel nasıl keyifliydi anlatamam .her günümüz tatil modunda olsa keyif almam ama bu kaçamakların sıklaşması arzusundayım

son okuduğum kitap " Bu da Geçecek " milena busquets tarafından yazılmış . konusu da etkileyici ama benim için kitabın bir bölümünün bir yazlık kasabada ye iç gez modunda geçmesi biraz daha etkileyiciliği artırdı . Kasım ayında yazlık hayali kurmaya başladım koca kış nasıl geçecek acaba ?
sabahları dondurucu soğukta arabaya binip işe geliyorum şu an bile kaşkol var .
Onur öğleden sonra biraz ödev yapıyor artık bütün yük akşama kalmaz oldu yazma konusunda kendi işini görebiliyor ama okumaya çalışmamız lazım . fakat çocuk beyni devamlı oyunda , aynı ben :)

Hiç yorum yok: