30 Kasım 2015 Pazartesi

dönmedolap

evet dönüp duruyor hayat , dönmedolap gibi.  Pazartesi başlayan mesai günleri cumayı iple çekerek geçiyor . Akşam eve gidince yapacak hiçbişey için vakit bulamıyorum zaten. Biraz Onur 'la ilgilensem yetiyor da artıyor . Birinci sınıf çok zormuş arkadaş. Ancak ıkına sıkına da olsa bir kelimeyi okuyunca o kadar tatlı oluyor ki yiycem onu yiycem !  :)


Derken dört gözle beklenen cuma geliyor ; nispeten rahatlıyor bünye ve ev koşturmacası başlıyor. Kahvaltılar yemekler bulaşıklar çamaşırlar derken cuma akşamı giyilen eşofman pazartesi işe gelirken yerini başka bir kostüme bırakıyor. Evet ben haftasonu evden çıkmıyorum. Çok uzun zamandır Onur kendi başına bahçede oynamaya başladığından beri . Daha önce onu gezdirmek için çıkıyordum ama büyüdü artık kendisi oynuyor .


Kitap da okumasam tam bir ot olup gideceğim . Neyse ki güzel kitaplar geçiyor elime ve keyifle okuyorum nazar değmesin.


şimdi internete girip biraz dolaştım ne alsam diye yeni sipariş vereceğim .Hayatta kendimle ilgili tek meşguliyetimin ve keyif alanımın kitap olduğunu düşünürsek iyi kitap bulmak çok möhim

Hiç yorum yok: