19 Şubat 2016 Cuma

yaşasın mandalina

bundan on gün önceydi , bir pazar akşamı masada yemek yerken bana çok da uzak olmayan bir yere limon almak için uzandım ve dan! belimde bir şey koptu sanki.  bi şekilde duruma alışkın olduğumdan ara sıra böyle bel ağrısı çekerim zaten çok önemsemedim gece uyuyup dinlenince sabaha bişeyim kalmaz diye düşündüm. fakat sabah yataktan kalkıp ayaklarımın üstüne basamadım , acıdan kulaklarım zonkladı başım döndü falan. doktora gidelim desem adım atamıyorum ki sedye falan lazım . ben dedim biraz durayım sıcak su torbası krem kas gevşetici falan öğlen artık doktora gidebilecek duruma geldim. mr çekildi. fıtık var ama dedi doktor şimdilik ameliyatlık değil siz buna uygun bir egzersiz falan yaparak durumu bu şekilde stabil tutarsanız sorun olmaz ama daha kötüye gitmesine izin vermeyin dedi.

şimdi ben zaten bi ara diyet yaparak  kilo vermiştim. bunu da iki yıl koruyabildim. iki yılın sonunda da buraya yazmadığım bir süreç yaşayarak sonunda yeme içme düzenimi bozdum ve tekrar kilo aldım .hepsini değil ama .


o doktora gittiğim gün zaten bişey yememiştim. hemen bunu da fırsat bilip yeniden diyete başladım. öğle arasını da yürüyüşe ayırdım. bundan böyle haftaiçi öğle arası yürüyeceğim kırk beş veya elli dakika yürüyebiliyorum .


diyet ve yürüyüşün sonunda belimde bir iyileşme olması umudundayım. ama olmasa bile bu sürece başladığımdan bu yana bir keyifliyim bir keyifliyim sormayın. sonucunu görmek istediğim bir çaba içinde olduğum için vakit hızlıca geçsin yarın olsun yarın olsun ve tekrar tartı günü gelsin diye heyecanlanıyorum. iki kez tartıldım ki ibre aşağı yönlü de çıktı tabii sabah puaça öğle köfte ekmek beslenmiyor olmamın bir karşılığı olmalıydı . yaşasın mandalina !

3 yorum:

Öykücü dedi ki...

Yaşasın!

Annem de sabahları Ebru Şallıyla beraber pilates yapıyordu. Tv karşısında yani. Tam ayaklarını Ebru kadar dikmeyi başarmıştı ki belini sakatladı. Bir ay yataktan kalkamadı.

Çok ucuz atlatılmış bir kaza. Geçmiş olsun. Hayatta her kötü olayın iyi yönünü görebilmeye çalışmak bence bir insanIn kendisine yapacağı en büyük iyilik.

Sevgiler.

cinar dedi ki...

geçmiş olsun Balık, aynı sorunlar bende de vardı. tam da doktorun söylediği gibi ilerletmemek adına pilatese başladım. 1 sene kadar yaptım. ara verdim tekrar başladım derken eski kötü günlere tekrar dönmedim çok sükür. o yüzden umutla başlamak süper, sen de olumlu etkilerini göreceksin, dikkat et kendine. sevgiler.

deniz dedi ki...

çok geçmiş olsun. o fıtık omurga olayları fena. inş. diyetinizin de yürüyüşlerin etkisini görürsünüz.