6 Mayıs 2016 Cuma

sen bana yağmur ol efendim

yağmur ne güzel şey ;ne çok özledik onu .seneler önceki bir anım aklıma geldi
kızkardeşim ve ben çıralıdayız , aylardan ağustos . bungalowda kalıyoruz etrafımız ağaçlık . yağmur denizdeyken başladı biraz yağmur altında yüzdük sonra geldik bungalowa duş aldık kahvemizi de alıp oturup yağmuru dinledik . o günü yeniden yaşamak isterdim . gerçi o yağmur bizi bir kaç gün sonra Antalya merkezde de yakaladı işte o zaman rezil olduk . dingin ve sakin bir yerde yağmur daha bir başka yakışıyor doğaya sanki. işte haftanın son işgününde aklımda sadece ve sadece yaz tatili hayalleri olması gerekirken evde yağmur izleyerek bi fincan çay içmek hayali kurmama sebep bulutlu havalara selam olsun.

kilo verme çabamda -6 dayım , tabii ki diyetime harfi harfine uymadığım ve günlük yürüyüşlerimi istediğim gibi yapamadığım için çok yavaş kilo veriyorum ama birincisi 8 şubattan beridir kilo almadım. ve yavaş da olsa 6 kilo verdim. Herşeyden önemlisi sağlık. Bu gelişmelerin benim açımdan değeri budur , yoksa estetik kaygıları olan bir insan değilim nedense hiç olmadım. Fakat şu bel ağrıları belimi büktü . ayrıca kaçamaklar olsa da genel olarak sağlıklı gıdalarla beslendiğim için metabolizmamdaki hal ve gidişat ruhuma da yansıdı nispeten daha pozitif buluyorum ruh halimi.



1 yorum:

cinar dedi ki...

bir şey istiyorsun ve bunun için çaba gösteriyorsun ne güzel. bunun bile pozitif etkisi olur ki ruhuna. hep yapası olan ama kendince yapacak mecal bulamayan biri olarak benim bile ruhuma dokundu hissettiklerin :) selamlar sevgiler güzel insan..