3 Haziran 2016 Cuma

LEA

Pascal Mercier 'in Lizbon'a Gece Treni kitabını çok beğenmiştim o kadar çok beğenmiş olacağım ki kitap benimle uzun bir süre vakit geçirdi şaka bir yana beğenmekle birlikte çok geç bitirebildiğim bir kitaptı. Son kitap alışverişimde aynı yazarın Lea isimli kitabını aldım yine beğendim yine birlikte vakit geçiriyoruz aylardır elimde sürünüyor okuyamıyorum . Dönem dönem oluyor en çok da diyet döneminde okumak zor geliyor bana çünkü ben genelde sabahları okuyorum diyetteyken sabahları yürüdüğümden vakit kalmıyor ama artık hava çok sıcak ve ben bu kitabı bitirip yenisine geçmeliyim artık.
Bir diyetisyen söyle yazmış instagramda "  serotonin salgılanmasını artırmak mutlu olmanızı sağlar.tam buğday , yulaf , muz ,esmer pirinç yağlı tohumlar gibi triptofan içeren besinleri tüketmek serotonin salgılanmasını artırır ve verimliliğinizin artmasını sağlar "

İşte bu

ben her sabah muz + süt + yulaf yiyorum sonra badem ya da fındık ve öğleyin de tam buğday ekmekli sandviç

demek ki bir önceki postlardan birinde pozitifliğimden dem vurarken bilimsel bir sebebim varmış


ve bugün  3 haziran, selam olsun en sevdiğim şair Nazım Hikmet' e ölüm yıldönümünde milyon kalp

Hiç yorum yok: